HTML

Utolsó kommentek

Címkék

2010ősz (1) 3 - 4 - 5 - 6 (14) 55 macro (1) 9x (1) 9x12 (8) adams (3) ajánló (1) alpa (3) anamorfikus lencse (1) andré kertész (2) angénieux (11) Ansel Adams (1) Apo-Nikkor (3) apple (7) argentum camera (8) avedon (9) az első... (6) bauhaus (1) best of 2011 (1) blog ajánló (1) Blumenfeld (1) Brando (1) brassaï (2) brüsszel (3) camera obscura (1) canon (4) canon n d (1) capa (25) certo (4) chamonixviewcamera (5) collodion (1) compur (4) Contax (1) csernely (1) dagerrotípia (4) dagor (9) daguerre (1) david seymour (1) deardorff (7) DESIGN (2) digitális analóg (1) digitális fotó (3) divatfotó (2) dogmar (1) Doisneau (1) Edward S. Curtis (4) edward steichen (6) eizo (1) ellen (1) elliott erwitt (1) epson rd1 (1) érdekesség (2) ernemann (3) escher kiállítások (4) események (3) eugene smith (1) experimentális fotó (1) fagép (2) Fekete-fehé filmek (1) fekete fehér film (1) fényképezőgép (18) ffs (2) flip video (3) Fogós ravasz kérdés (2) forlán (3) fotogram (9) Fotólexikon (2) fotólexikon (8) fotoman (1) fotómeteorológia (4) fotóművész (13) fotóművészet (újság) (11) fotóoktatás (1) fotós idézetek (1) fotós önarcképek (2) fotótechnikai video (1) fuji x100 (5) Gandolfi (1) Gép építés történések (1) gesztenye (4) goerz (8) graffiti (5) graflex (1) grof kinsky nusi (1) guevara (4) G Contax objektívek (1) halsman (1) HARMAN (1) HARMAN Direct Positive Paper FB Glossy (1) hasselblad (1) hcb (1) heliar (6) henri cartier bresson (2) hét képe (22) hexanon (1) hímestojás (1) hír (15) hírek (10) hold (2) hologon (3) holvanmagárdibalázs? (19) honlap ajánló (15) hypergon (2) icp (1) ikon (24) ikonikus képek negatívban (13) imogen cunningham (2) ipad (5) ipad fotó alkalmazások (4) irving (1) james whitlow delano (1) japán (1) John Pawson (7) jó reklámfilmek (1) julia margaret cameron (4) kedvenc gépem (1) Kedvenc gépem (3) Kedvenc képeim (1) kedvenc képem (1) kép (3) képelemzés (1) kepes györgy (3) kern (2) kern&co. (1) Kickstarter project (1) kiegészítők (10) kilfitt (5) kimivel? (3) Ki fényképezte? (2) ki lehet a képen? (11) kk kedvenc képek (4) klasszikus objektívek (36) kodak (3) kodakcrome (2) kompact (2) könyvajánló (11) középformátum (3) krauss peggy (2) különleges nikon objektívek (1) lázbérci víztárazó (1) lee jeffries (1) leica (54) lexikon (2) logó (1) lomo (2) Loxia (1) magnum (4) magyarok a fotótechnika történetében (1) magyar vizsla (1) mai manó (10) mai manó ház hírek (1) makró (7) marilyn monroe (9) marlon brando (1) máskép (1) máté bence (5) megyik (2) micro 4/3 (6) mikro 4/3 (4) Milyen appot csinálnék iPadre? (1) mi a fényképezés? (2) mi a fotóművészet? (1) mmhb (1) modellek (4) monitor (1) műcsarnok (1) munkácsi márton (4) nagyfényerejű objektív (1) nagyformátum (1) napibrassaï (3) NapiCapa (4) Napikép (1) napikép (46) napikertész (25) Napi Doisneau (2) napi kép 2011 (2) napkép (1) Newton (2) nex (12) Nikon (1) nikon (38) nikonblog.blog.hu (1) Nikon Action Touch (1) Nikon távmérős objektívek (2) noktor (5) objektívek (49) objektív történet (6) odoo projekt (2) OFOTÉRT (1) olympus (2) olympuspen (4) ottlik (4) overdose (1) panasonic (2) panoráma (5) pc ts macro symmar (5) penn (7) pentax (1) perar (4) peter lindbergh (5) photokina (4) phptokina2010 (1) pinhole (1) pitypang (2) planar (11) plasmat (6) plaubel (3) plaubel makina (1) polaroid (5) popcam (1) Portré (1) portré (1) pranté (5) proba képp (1) recept (1) red (1) Régi fagépek (1) régi fényképezőgép (25) reklám (1) rené magritte (4) ricoh (1) Ritka objektívek (1) robert capa gold medal (3) rodchenko (1) Roger B. Clay (2) RX1 (1) salgado (8) scannerfotó (2) scarlet (1) schneider (1) schneider kreuznach (9) serge lutens (5) shenhao (3) sinar (1) sironar (6) sk (2) sonnar (1) sony (9) sony e makró (1) sony nex (6) steve mccurry (1) streetphoto (1) summarit (1) Sutton (2) switar (2) symmar (1) szavazás (3) szergej mihajlovics prokudin gorszkij (3) szines fényképezés története (1) tag (1) talált fotó (4) tamron (1) távmérő (2) tél (1) természetfotó (4) Tessar (1) The Mexican Suitcase (1) tipográfia (1) Topogon (2) történeti fotóeljárások (16) torzsvendeg eladna (2) unvert (1) vélemény (12) Vendée Globe (1) Vittorio Sella (1) vivian maier (17) vizalatt (2) vizálló (1) vizsla (3) voigtlander (15) voigtlander objektíve (1) von (1) werne bischof (1) westlicht (1) westlight (3) wet-plate (1) xenon emerald (1) zacuto (3) zalka imre (1) ZB kérdez (1) Zeiss (1) zeiss (21) zeiss compact prime cp2 (13) zeiss hologon (5) zeiss icon ag (1) zoom (2) Címkefelhő

2012.02.08. 21:13 Romanee Conti

Te milyen 8x10 hátfalat építenél be egy saját gépbe?

Na most potyázok, mások keservesen megszerzett információját kérem, ha megteszik. Az illusztrációban egy csinos Cambo rugós hátfal látható, alig $780 dollárért ($779.99), kicsit sok. Esetleg ötlet?

18 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 10:06:22

@bácsiszelet:
Szia !

For sale in USA only !
Érdemes végigolvasni az apróbetüs részt is.

Üdv,
BI

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 11:09:14

Sziasztok !

Az alábbi linkre kattintva Deardorff alkatrészekből lehet szemezgetni :
www.ebay.com/sch/attrevida/m.html?hash=item4cfd5f244d&item=330668385357&pt=US_Film_Backs_Holders&_trksid=p4340.l2562

Van itt egy rögtön elvihető Deardorff 8x10 Reversible Spring Back 300 USD-ért és el is küldi az eladó a mi kis hazánkba további 60 USD-ért.
www.ebay.com/itm/Deardorff-8x10-Reversible-Spring-Back-NEW-/330668385357?pt=US_Film_Backs_Holders&hash=item4cfd5f244d

Ami összesen 360 USD.
Ha nincs szerencséje a vevőnek,
akkor megállítják a VÁM-nál és még további költségek terhelődnek rá :
úgymint VÁM és ÁFA.

Persze meglehet kérni az eladót,
hogy küldje ajándékként megjelölve a csomagot.
Ezt azonban nem szívesen vagy egyáltalán nem teszik meg.

Tehát legrosszabb esetben ez a 360 USD felmehet akár 500 USD-re is a végén.

Hát ?
Át se számolom forintba.
Viszont tény : ez egy Deardorff.

Én ezért vadásztam egy másik cég termékére :
BURKE & JAMES

Pár hetes keresgélés után találtam is egyet.
Valószínűleg egy jó nagy adag szerencse is kellet hozzá
hogy enyém legyen 49 USD-ért.
Senki más nem licitált rá,
mert biztos mindenki Deardorff-ot keresett.
Az utaztatása közel ugyan ennyi volt.
A VÁM-on simán átment,
mert az értéke (a csomagra fel kell tüntetni)
nem haladta meg a 100 USD-t.

Így lett nekem egy 8x10-es hátfalam összesen 100 USD-ért.
Egy nap tervezgetés, két nap barkácsolás után ez lett belőle :
www.flickr.com/photos/jonespointfilm/6328829584/in/photostream
Egy cserélhető 8x10-es hátfal a 18x24-es GLOBICA-hoz.
Ha valaki megnézi a fenti linket láthatja, hogy a Burke & James jobban is passzol a Globica-hoz.

Üdv,
BI

bácsiszelet 2012.02.09. 11:12:10

@a lyukkamerás ember:
Kösz a kioktatást. Én mindig elolvasom az apróbetűs részt, aztán nekiállok alkudozni az eladóval, legtöbbször sikerül megegyezni.

Viszont te még mindig lógsz nekem – 1 éve – némi pénzzel, hisz vettél tőlem valamit az Ebay-n, nagy bizalommal el is küldtem neked, aztán mire a fizetésre került volna a sor, gyorsan kiregisztráltál (cambo8×10), az emiljeimre nem reagáltál, és annyi lett nekem.

Mielőtt még gondot okozna, hogy itt hozom szóba, először is megosztom veled, hogy:
- sokáig nem akartam idetolakodni ezzel,
- RC megengedte, hogy mégis bejegyezzem,
- valamelyik másik bejegyzés alatt a minap arról papoltál, hogy micsoda dolog az, hogy nem itt nem sokan reagálnak az ember felvetéseire, meg sem köszönik a segítséget, szóval, hol a tisztesség mostanában:(

Hát akkor ezt megbeszéltük. Remélem, mások is olvassák.

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 11:43:39

@bácsiszelet:
Szia !

Őszintén nem emlékszem a dologra.
Küld el, akár itt ezen a fórumon, hogy mi volt az a tétel. Mert így nem tudok mit reagálni a dologra.

Üdv,
BI

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 12:01:38

@bácsiszelet:
Szia !

Légyszi küld el, hogy milyen felhasználónévvel árultad a terméket, mert így visszatudom keresni e levelezésben a dolgot.
Ha ezt az infót nem akarod itt megosztani másokkal is, akkor küld ide : jonespointfilm@t-online.hu

Köszi,
BI

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 12:37:50

Sziasztok !

Mielőtt még megint rólam szólna blog,
még egy utolsó megjegyzés :
Nem kaptam meg semmilyen tételt BÁCSISZELET úrtól,
az lehet, hogy licitáltam és megnyertem tőle valamit
(az infók nélkül nem tudok többet írni erről),
de az ÜZLET NEM JÖTT LÉTRE valamiért.

A lényeg :
Én nem küldtem el a pénzt és
Ő nem küldte el az árút.
Tehát nem tartozom neki.
Legfeljebb egy elnézés kéréssel.

Aki rendszeresen eBay-ezik mint eladó az tudja,
hogy ilyen elég gyakran elő szokott fordulni.
Hogy miért azt jelen esetben még nem tudom.
Ezért várom BÁCSISZELET infóit.

Azért RC velem is „megmagánlevelezhette” volna a dolgot,
hogy amit BÁCSISZELET állít az igaz,
vagy sem és ha igaz abból mi igaz,
és ha nem akkor miért nem.
Ennyi talán nekem is járt volna.

Úgy látszik nem jár.

Egyébként mi van akkor tisztelt bíróság,
ha BÁCSISZELET olyan nagy összeget rótt ki szállítási díjként,
amit én nem fogadtam el és ezért nem lett lebonyolítva a biznisz ?
Mi van akkor, ha több email megkeresésre sem válaszolt nekem ?
Mi van ha közben megszűnt az eBay licit jogosultságom ?

10 éve ebay-ezek.
Négyszer fizettem és nem kaptam meg az árut.
Most is kifizettem valamit a szállítási költséggel együtt és két nap múlva kaptam egy levelet, hogy sajnos rosszul adta meg a shipping price-t és még utaljak plusz 15 USD-t.
Nem csak egy vevő lehet a hibás, ha a bolt nem jön össze.

Ezt a levélszerű hozzászólást nem így,
mindenki által olvashatóan kellene megtennem.
Ezt neked RC és neked BÁCSISZELET kellett volna magánlevelezésben megtennem,
ha megkérdeztetek volna (szintén magánlevelezésben a dologról).

A végén csak, hogy mindenki értse :
Az tartozik pénzzel, aki már megkapta az árút.
És az tartozik árúval, aki már megkapta a pénzt érte.
Ez a mi, Én és Bácsiszelet esetében biztos nem áll fenn.
Mert se én, és se ő nem küldött semmit a másiknak.

Üdv,
BI

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 13:15:30

@bácsiszelet:
Szia !

Én is csak remélni merem, hogy más is olvassa a fenti bejegyzésemet.
És tanul belőle.

Tudod, A TANÚ c. film jut az eszembe.
"De Virág elvtárs ez ...
... ez az ítélet !"

Üdv,
BI

bácsiszelet 2012.02.09. 14:40:37

@a lyukkamerás ember:

RC-t hagyjuk ki a dologból, nem lenne ildomos belekeverni. RC ennek a vitának nem lehet témája, sem szenvedő alanya.

Vitázni sincs kedvem, bár ezért is megkapom majd a magamét, de tények:

cambo8×10 2011. január 5-től kb. egy hónapon keresztül volt regisztrálva az Ebay-n. Vásárolt tőlem valamit, kifizette, elküldtem. Vásárolt még valamit, sajnos elküldtem, nem fizette ki, cserébe kiregisztrált a bazárból. A postacím a tied volt, a regisztrációt visszakeresve megkaptad a cuccot. Az emiljeimre nem válaszoltál. Itt a fórumon finoman rákérdeztem nálad a dologra még annak idején, akkor nem csodálkoztál, miért kereslek, miről írok, tudtad, miről van szó.

Ez nem panaszáradat, de te se állíts fel összeesküvés-elméleteket. Nem is hozakodtam volna elő a dologgal, ha mostanában nem botlok bele sok kioktató, lekezelő bejegyzésedbe.
Ezennel az ügyet lezártnak tekintem.

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 16:23:18

@bácsiszelet:
Szia !

Az jó hogy te azt írod,
hogy részedről a dolog le van zárva,
de te engem meggyanúsítottál valamivel,
ami lehet, hogy nem is igaz.
Legalábbis nem úgy,
ahogy te azt közétetted.

Kértem, hogy küldj infót,
hogy utána tudjak nézni a dolognak.
Hogy hátha tényleg én hibáztam.
Ezt nem tetted meg.

Én utánanéztem a dolognak.
Kicsit könnyebb lett volna ha tudom, hogy pontosan mit is keresek.
Utánanéztem a levelezésemben,
a Paypal utalásaimban,
és a céges bankszámlámon is keresgéltem.

Akkor itt vannak a tények :
1.
Vettem tőled egy optikát,
(Wistar-W 5.6 / 150 mm lens front cell)
melyet ki is fizettem Kerek Ildókónak Paypal-on keresztűl (21.90 USD).
2.
De többet fizettem a szállításért, mint kellett volna.
Te visszaírtál, hogy a különbséget visszautalod PAYPAL-on keresztül.
3.
Közben én leütöttem egy másik árudat.
(Polaroid Cambo shutter & lenses assy stereo project)
4.
Te írtál egy újabb levelet,
hogy ezt feladod nekem és a múltkori túlfizetésemet levonod ezen árú,
vétel és küldési árából.
Azt is írtad, hogy majd elküldöd a fizetendő összeget és egy OTP számlaszámot, melyre kéred, hogy utaljam majd el a pénzt.

Aztán síri csend.
Többet se emailt,
se csomagot nem kaptam ez ügyben,
sem tőled sem mástól a mai napig.

Az is tény, hogy megszűnt azon eBay felületem,
amelyről a licitálást végeztem a te két tételedre.

Én nem állítom 100 százalékosan azt,
hogy nincs tehát igazad,
csak azt írtam itt le,
aminek sikerült utánanéznem,
melyek viszont tények.

Kérlek, hogy ha birtokodban van kézzelfogható infó arról, hogy :
1.
Elküldted azt az emailt, amelyben közlöd az összeget és az OTP számlaszámot.
(Küldj egy copy-t róla)
2.
Feladtad a címemre csomagot a második tétellel.
(Küld el a feladóvényt)

Maradnék tehát egyelőre a GYANÚSÍTOTT és nem a VÁDLOTT,
de főleg nem az ELÍTÉLT szerepében.

Arról meg csak félve kérdeznélek meg,
hogy tavaly február óta miért nem kerestél meg ezzel.
Persze én sem kerestelek meg sem a várt infó elmaradása,
sem a beígért szállítási többlet visszafizetésének meg nem történte végett.

Üdv,
BI

bácsiszelet 2012.02.09. 17:22:46

@a lyukkamerás ember:
Szia, kezdjük az alapoktól, hátha sikerül megbeszélnünk nyugodtan, aztán RC-vel kitöröltetjük ezt a pár balhés bejegyzést.
A két emailemet megtaláltam a gmail mélyén, átküldöm.
A feladóvevény picit problémás, a papíralapú nyilvántartásom nem tökéletes :(
Utánanézek, és visszatérek hamarosan.
Szia, Balázs

Romanee Conti 2012.02.09. 19:25:45

Drágáim! Örülök, hogy egy hülye félreértést tisztáztok, ha két tisztelt, szeretett törzsvendég között probláma van, az a blognak rossz, ezt jeleztem bácsiszeletnek, én nem gondolom, hogy nem tudjátok a dolgot tisztázni. Ennyi. Ha akarjátok, MODERÁLOK:) ha nem, akkor nem. A lényeg, tisztázzátok, és érdemben kommunikáljanak az emberek!

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 19:37:34

@bácsiszelet:
Szia !

Előre is köszönöm.
Várom a leveledet.

Egyébként meg nem kell kitörölni semmit.
Aki eddig elolvasta az elolvasta,
aki meg eddig nem olvasta az meg már úgyse fogja.
Egyebek mellett nekem nincs okom töröltetni.
Aki a „post-csatánk” elolvasása után teljes mértékben és minden vádpontban sárosnak tart attól úgyse várhattok semmi jót.
Sem ez előtt nem várhattam, sem ezután nem várhatok.
Sőt nőtt a májuk, hogy végre valaki elkapta a tökeimet.
Pontosabban : megpróbálja elkapni.

Te a fent említett szerveim elkapása végett betartottál egy szolgálati utat
(amiért egyébként tisztellek)
és elsőnek RC-nek írtál egy privát levelet.
RC elolvasta és megengedte,
hogy az Ő blogján ezt nyilvánossá tegyed.
És te ezt köszönted szépen és megtetted.

Egyébként szeretem azokat a dolgokat,
melyek messze túlmutatnak önmagukon.
És ez egy ilyen dolog.
Itt vagy te,
aki (ha jól tudom Kecskemétről) egy évig hagyod az 51 USD-os árudat veszni hagyni.
Majd itt ezen a blogon teszed meg ezt a lépést.
Vajon miért ?
Aztán itt van RC,
akinek biztos oka volt rá (hogy megengedje),
hogy mindez a blogján teret kapjon.
Vajon miért ?
Ennyire nem ismer, hogy ne tudja azoknak a bizonyos tököknek az elkapása nem lesz egyszerű, főleg ha nem is lógnak annyira.
A képzavar elkerülése végett :
Pénzzel nem lógnak.

Üdv,
BI

bácsiszelet 2012.02.09. 20:07:02

@a lyukkamerás ember:
Most? Itt?
Csak annyit, hogy RC-t ezelőtt jó fél évvel kérdeztem meg, megengedi-e, és azért itt, mert ez a blog lehetőséget ad arra, hogy megtaláljalak, ami addig nem sikerült, hiába akartam. Mégsem provokáltam hónapokig, csak azért, hogy ne kavarjak RC blogja és szárnya alatt koszos pénzügyek miatt.
Aztán így alakult. Nincs nekem közösségi jellegű tökelkapási tervem, ezt te is tudod. Azt hiszem, túlkombinálsz egy pofonegyszerű helyzetet.
Megvan a feladóvevény.

Romanee Conti 2012.02.09. 20:14:23

Urak, privátban. Én Lyukkamerás embernek ezt írtam:

Csak annyi volt a szándékom, ha már itt összeakadtatok, tisztázzátok. Slussz. Nincs véleményem, nem érdekel a dolog, téged meg igen tisztellek, és szeretlek, tehát nem feltételezek rólad semmit

EZEK UTÁN MODERÁLOK! FELNŐTT EMBEREK DERÍTSÉK KI, MI TÖRTÉNT, ÉN IS TUDNÉK MESÉLNI NEM MEGÉRKEZETT TERMKRŐL, NEM AZ ELKÜLDŐ MIATT... ENNYI, LAPOZZUNK, NA!

a lyukkamerás ember · www.flickr.com/photos/jonespointfilm/ 2012.02.09. 22:41:14

@bácsiszelet:
Szia !

Ha az pofon egyszerű helyzet,
hogy egy nyílt fórumon meggyanúsítasz engem
és olyan szavakat írsz le velem kapcsolatban mint :
„lógsz nekem”
„mire a fizetésre került volna a sor, gyorsan kiregisztráltál”
„arról papoltál”
„hol a tisztesség”
„nem fizette ki, cserébe kiregisztrált a bazárból”
„kioktató, lekezelő”

Ezek indulatos, bántani akaró szavak, mondatok.
Miért gondolod, hogy az,
akihez és akiről szólnak ezek az majd egyszerű helyzetként kezeli a dolgot.
Ezeket ott fent nem lehet viccesen felfogni vagy csak úgy átlépni rajtuk.

„Azt hiszem túlkombinálsz egy pofonegyszerű helyzetet”
írod utolsó bejegyzésedben.
Igazad van.
Három szóban összegezni lehet mindent,
mert hát végül is csak annyit állítasz rólam, hogy :
loptam, csaltam és hazudtam.

Igazad van : a helyzet tényleg pofon egyszerű.
Tudod már az elején csak annyit kellett volna írnom :
„ki kérem magamnak”
De ez nem igazán egy olyan mondat, válasz ami illik hozzám.
Úgy, hogy vedd úgy mintha le se írtam volna.

Amit itt most le kéne írnom,
azt itt és most nem teszem.
Mert ez a blog nem az enyém.
Mert én még mindig úgy tekintek a dologra,
hogy abban én is biztos hibás vagyok.
Csak addig, míg nem kapom meg tőled a kért infókat,
nem tudom megmondani,
hogy mennyire.

Félre ne értsd !
Nem neked, RC-nek vagy az esetleg mindezt olvasó idetévedőknek akarom megmondani, bizonyítani, hanem egyes-egyedül magamnak.

És majd akkor, ha bebizonyosodik,
hogy csak annyira vagyok hibás,
amennyire most látom és tudom,
na majd akkor írom le azt,
amit most nem írok le.

Nekem itt van az a bizonyos STOP.

Üdv,
BI

zsüber 2012.02.10. 01:19:39

Amíg kitalálod és beszerzed, vagy a két egymás torkának ugrott kommentelőd hagyatékából meg nem kapod a megfelelő hátfalat, addig alternatívaként elgondolkodhatnál egy szkenner hátfalon is.
Tipikusan ekkora gépekre szokták akasztani őket.
Korszerű, ma kapható CIS szenzorossal fekete-fehérben, régebbi fénycsövessel színesben is lehet fotózni.
Ha már úgy is asztaloskodsz, készítesz hozzá egy szép rézveretes fadobozt, és kész a steampunk digitális fényképező...
süti beállítások módosítása