Én nagyon szerettem. Sok olyan kép volt, amit most azonosítottam be, hogy Munkácsi. Nagyvonalú, profi kiállítás, igaz hogy gonosz ronda kis ország vagyunk, sajnos, de itt született, hála istennek! Elfogult vagyok, a képek nagyításának a minősége változó, nem mindíg a legjobb került be a kiállításra. Látszik, hogy az életmű nem maradt egy kézben, nem kezelték, isteni szerencse, hogy a nulláról össze lehetett szedni egy ilyen anyagot.
Amikor meghatódtam, Avedon, és Henri Cartier-Bresson szavai. Milyen hatása volt Munkácsinak korában, ha két ilyen adó, legmeghatározóbb fotósnak tartotta? Döbbenetes. Azért jó magyar szokás szerint szarul menedzselte magát, ez talán természetes. Jó volt megnézni, ő valóban adó volt, és nem követő. Jó napot szerzett.
A képkeretek csoda szépek, ami furcsa volt, engem zavart, a paszpartun belül voltak a kép szélei, amit nem értek, persze ez egyéni dolog.
vokod · http://kepmas.com 2011.01.04. 21:15:57
Avedon - mint nagy kedvencem - szavai különösen meghatóak voltak számomra is.
Nagyon inspirálónak találtam a kiállítást Munkácsi hozzáállása folytán: mert vágni, sőt, szinte a legtöbb képét erősen vágta; maga laborált, és gyakran erős retust, képmanipulációt alkalmazott, ami jó néhány kiállított nagyításon látszik is.
Nem volt puritán fotós és talán ez tette őt adóvá és nem követővé.
Romanee Conti 2011.01.04. 21:19:33
vokod · http://kepmas.com 2011.01.04. 21:23:20
Romanee Conti 2011.01.04. 22:07:50