HTML

Utolsó kommentek

Címkék

2010ősz (1) 3 - 4 - 5 - 6 (14) 55 macro (1) 9x (1) 9x12 (8) adams (3) ajánló (1) alpa (3) anamorfikus lencse (1) andré kertész (2) angénieux (11) Ansel Adams (1) Apo-Nikkor (3) apple (7) argentum camera (8) avedon (9) az első... (6) bauhaus (1) best of 2011 (1) blog ajánló (1) Blumenfeld (1) Brando (1) brassaï (2) brüsszel (3) camera obscura (1) canon (4) canon n d (1) capa (25) certo (4) chamonixviewcamera (5) collodion (1) compur (4) Contax (1) csernely (1) dagerrotípia (4) dagor (9) daguerre (1) david seymour (1) deardorff (7) DESIGN (2) digitális analóg (1) digitális fotó (3) divatfotó (2) dogmar (1) Doisneau (1) Edward S. Curtis (4) edward steichen (6) eizo (1) ellen (1) elliott erwitt (1) epson rd1 (1) érdekesség (2) ernemann (3) escher kiállítások (4) események (3) eugene smith (1) experimentális fotó (1) fagép (2) Fekete-fehé filmek (1) fekete fehér film (1) fényképezőgép (18) ffs (2) flip video (3) Fogós ravasz kérdés (2) forlán (3) fotogram (9) fotólexikon (8) Fotólexikon (2) fotoman (1) fotómeteorológia (4) fotóművész (13) fotóművészet (újság) (11) fotóoktatás (1) fotós idézetek (1) fotós önarcképek (2) fotótechnikai video (1) fuji x100 (5) Gandolfi (1) Gép építés történések (1) gesztenye (4) goerz (8) graffiti (5) graflex (1) grof kinsky nusi (1) guevara (4) G Contax objektívek (1) halsman (1) HARMAN (1) HARMAN Direct Positive Paper FB Glossy (1) hasselblad (1) hcb (1) heliar (6) henri cartier bresson (2) hét képe (22) hexanon (1) hímestojás (1) hír (15) hírek (10) hold (2) hologon (3) holvanmagárdibalázs? (19) honlap ajánló (15) hypergon (2) icp (1) ikon (24) ikonikus képek negatívban (13) imogen cunningham (2) ipad (5) ipad fotó alkalmazások (4) irving (1) james whitlow delano (1) japán (1) John Pawson (7) jó reklámfilmek (1) julia margaret cameron (4) kedvenc gépem (1) Kedvenc gépem (3) Kedvenc képeim (1) kedvenc képem (1) kép (3) képelemzés (1) kepes györgy (3) kern (2) kern&co. (1) Kickstarter project (1) kiegészítők (10) kilfitt (5) kimivel? (3) Ki fényképezte? (2) ki lehet a képen? (11) kk kedvenc képek (4) klasszikus objektívek (36) kodak (3) kodakcrome (2) kompact (2) könyvajánló (11) középformátum (3) krauss peggy (2) különleges nikon objektívek (1) lázbérci víztárazó (1) lee jeffries (1) leica (54) lexikon (2) logó (1) lomo (2) Loxia (1) magnum (4) magyarok a fotótechnika történetében (1) magyar vizsla (1) mai manó (10) mai manó ház hírek (1) makró (7) marilyn monroe (9) marlon brando (1) máskép (1) máté bence (5) megyik (2) micro 4/3 (6) mikro 4/3 (4) Milyen appot csinálnék iPadre? (1) mi a fényképezés? (2) mi a fotóművészet? (1) mmhb (1) modellek (4) monitor (1) műcsarnok (1) munkácsi márton (4) nagyfényerejű objektív (1) nagyformátum (1) napibrassaï (3) NapiCapa (4) napikép (46) Napikép (1) napikertész (25) Napi Doisneau (2) napi kép 2011 (2) napkép (1) Newton (2) nex (12) nikon (38) Nikon (1) nikonblog.blog.hu (1) Nikon Action Touch (1) Nikon távmérős objektívek (2) noktor (5) objektívek (49) objektív történet (6) odoo projekt (2) OFOTÉRT (1) olympus (2) olympuspen (4) ottlik (4) overdose (1) panasonic (2) panoráma (5) pc ts macro symmar (5) penn (7) pentax (1) perar (4) peter lindbergh (5) photokina (4) phptokina2010 (1) pinhole (1) pitypang (2) planar (11) plasmat (6) plaubel (3) plaubel makina (1) polaroid (5) popcam (1) Portré (1) portré (1) pranté (5) proba képp (1) recept (1) red (1) Régi fagépek (1) régi fényképezőgép (25) reklám (1) rené magritte (4) ricoh (1) Ritka objektívek (1) robert capa gold medal (3) rodchenko (1) Roger B. Clay (2) RX1 (1) salgado (8) scannerfotó (2) scarlet (1) schneider (1) schneider kreuznach (9) serge lutens (5) shenhao (3) sinar (1) sironar (6) sk (2) sonnar (1) sony (9) sony e makró (1) sony nex (6) steve mccurry (1) streetphoto (1) summarit (1) Sutton (2) switar (2) symmar (1) szavazás (3) szergej mihajlovics prokudin gorszkij (3) szines fényképezés története (1) tag (1) talált fotó (4) tamron (1) távmérő (2) tél (1) természetfotó (4) Tessar (1) The Mexican Suitcase (1) tipográfia (1) Topogon (2) történeti fotóeljárások (16) torzsvendeg eladna (2) unvert (1) vélemény (12) Vendée Globe (1) Vittorio Sella (1) vivian maier (17) vizalatt (2) vizálló (1) vizsla (3) voigtlander (15) voigtlander objektíve (1) von (1) werne bischof (1) westlicht (1) westlight (3) wet-plate (1) xenon emerald (1) zacuto (3) zalka imre (1) ZB kérdez (1) Zeiss (1) zeiss (21) zeiss compact prime cp2 (13) zeiss hologon (5) zeiss icon ag (1) zoom (2) Címkefelhő

2010.07.01. 20:47 Romanee Conti

Foci VB! (ELPadre) [3]

 

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2010.07.01. 12:33:44

Sry, lemaradtam, mit nézünk ezeken az életlen képeken?

:) meg egy exakta 500mm f/8 tükrös teleobjektívet, amit alkony idején kézzel voltam kénytelen kitartani. :)

a lényeg egyébként az, hogy próbálok itt, az allée-nál focinézői hangulatokat elkapni, anélkül, hogy észrevennének. sajnos az első képen szereplő bácsi, akinek a legjobb fényképarca van, észrevett, akármennyire is igyekeztem a háttérben maradni.

ElPadre 2010.07.01. 15:47:49

amúgy én is tisztában vagyok vele, hogy nem ezek a fotók fogják megrengetni a fotózás világát. :) ha nagy a népharag, nyugodtan vedd le, romanee, nem fogok megsértődni. :) 

a képekkel csak azt akartam átadni, hogy mekkora élmény a focivb, hogy mennyi különböző ember ül le egy ilyen nyilvános helyen, és szurkol gyakran egy emberként. olyan emberek, akik egyébként még egymáshoz sem szólnának, együtt örülnek, együtt bosszankodnak... csodálatos érzés meccset nézni ennyi emberrel. szóval ezt próbálom elkapni, ezt a feszültséget, ezt a lelkesedést, ezt az együttlétet... még van mit fejlődnöm, az biztos, de azért próbálkozok. :)
 
Kicsit kezdem magam behergelni, szóval drága laza partyface1973 te most kellemetlen helyzetbe hoztad ElPadret. Ő egy (törzs)vendég, tehát nem kell elviselnie a fikázást. Nekem igen, mert nem lehetek szűz kurva, már írtam. Nem is vagyok az, de az a feladatom, hogy megvégjem a törzsvendégem (nem kell) és hogy megértsd ezeket a fotókat.  Azért, ezek a képek, mivel nem D3, D3x készültek, és nem egy 300mm f/2.8G ED VR II AF-S NIKKOR objektívvel, ilyenek. Ha nem látod, mi a lényeg, nem baj, de ne szólj be, mert a tudatlanságod nem jogosít fel, hogy nagyképű fasz legyél. Sajnos, az Indexes profi fotósok megközelítőleg sem csináltak ilyen fotókat. Mert faszfejek. Harakszom is fotó szinten az Indexre. Szerintem nem hülyegyerekek, aki osztja a lapokat, renbe rakhatná őket. Lehet laza, jófej a dolog, de az ifjú titánok nagyon gyengén muzsikálnak. Itt nem a kor, a szint a baj. (ez ilyen formában félreérthető, tehát áthúzva) Jó helyzetben vagyok, mert ha nem kultúráltan reagálsz, kimoderállak örökre, tehát a dolog részemről elrendeződik. De, természetesen, tiszteletben tartom a véleményed, de a blogomban én döntök. Ez van. (le akartam írni miről szólnak a képek, de nem teszem. Szerintem átjön)
 
(eszemben sincs kivenni a képeket)
 

 

8 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gromek7 2010.07.01. 23:01:56

RC!

1. Ezt nagyon, nagyon túlreagáltad.
2. Amit az indexes fotósokról írtatok szájkaratétokban az számomra teljesen vállalhatatlan, és egyben röhejes. Semmit sem tudtok arról, hogy mit kell lenyomnia egy mai fotóriporternek naponta. 15 évig dolgoztam ezen a területen, Barakonyi Szabolcsot személyes jóbarátomnak tartom. A nevében is (nincs rászorulva) visszautasítom a fent leírtakat. Esetleg vedd elô a Hervé díjas "Szólj anyádnak, hozzon pénzt!" anyagát. Eszébe jutott valakinek Magyarországon, hogy saját pénzen körbebumlizza az országot és megcsinálja ezt az anyagot?

Nem, csak neki.

Az amit az indexen látsz, az nem feltétlenül az, amit a riporter gondolt. Korábban is fikáztátok ebben a blogban a hazai riportereket. Akkor nem reagáltam, mert a téma kibontásával (Sajtófotó'2009) mélyen egyetértettem. Most viszont azt látom, hogy a média belső működéséről semmit sem tud se a blogger, sem a kommentelő. De azt sem állítanám, hogy mélyebben ismeritek a jelzett riporterek médián kívüli tevékenységét.

3. a blog történetében ez volt a LEGszomorúbb bejegyzés

....számora

gromek7 2010.07.01. 23:05:05

közben RC kimoderálta partyface reagálását, ezért az én reagálásom is érthetetlenebb lett

Romanee Conti 2010.07.01. 23:17:01

@gromek7: ha úgy érzed hogy most marhaságot írtam, előfordulhat, nem egyes sorozatokra, általában érzem ezt, lehet hogy nincs igazam, előfordul. Sajnos ebben az esetben nem értünk egyet, de talán van közös pont általában, mivel nem élek a fotóból, nem is fogok, nincs közöm a médiához, a webes vizuális megjelenéshez, tekintsd egy véleménynek, ha túlzásokba estem, (az a túlzás amit annak éreznek) elnézést!

Romanee Conti 2010.07.01. 23:18:04

@gromek7: Kimoderáltam, de olvasható!

gromek7 2010.07.01. 23:34:45

Bántó és nagyon vonalas volt a véleményed. Nagyon meglepett. Teljesen érthetetlen volt számomra. Én ebbôl élek, de pont azért járok ide, mert te berakod Padre képeit, amik számomra is kedvesek. Amit és ahogy az indexesekrôl írtál (számomra) ellentmondásban van a blog filozófiájával. De lehet, hogy csak eltévedtem...

Romanee Conti 2010.07.02. 08:10:27

@gromek7: Nem, én fogalmaztam rosszul. Dióhéjban, mivel 93. regisztrált vagyok az Indexen (fórumon), elejétől látom az indexet, és zavar, hogy nagyon sokszor nem az elvárható minimum a fotók minősége. Ezért valószínű bántóan általánosítottam, természetesen ez hülyeség részemről, előfordul. Ha rosszul fogalmaztam, elnézést kérek, de javító szándékkal tettem. De mint befogadó, azt látom, amit kapok, szerintem sokszor a cikkíró kattint kettőt, jó lesz alapon. Tehát összegezve, ha bántó volt a dolog, nem annak szántam, itt igazán zavart a hozzászólás, mert elpadre írta, hogy nem élete fő műve, de szerintem jó képek, mert lelke van. Sajnálom a dolgot, mert alapvetően konfliktus kerülő vagyok, azért megtanultam itt hogy bizonyos esetekben fel kell válalni. Ha PF az írja, bocs, és fikáz, semmi baj nem lett volna. Mindegy, lapozzunk, de talán érthető voltam. Pont most gondolkodtam, hogy kicsit visszaállok az eredeti irányra, nem célom tulságosan előtérbe kerülni, nem erről szól a blog.

Romanee Conti 2010.07.02. 20:27:39

Alapvetően amatőr módon reagáltam a dologra, tanulok. Remélem.

kjapp · https://napfenyesblog.wordpress.com/ 2010.07.02. 20:56:35

nem értem mi a baj azokkal a fotókkal. illusztráció az obihoz, nem több.
süti beállítások módosítása