Kaptam egy emailt, így ahogy van egy működő reklám lehetne:
"...egyébként vigyázz, ne próbáld ki a d7000-et, ha nem akarsz venni egyet.
Ha kipróbálod, elvesztél, elképesztően jó gép. :)"
Kaptam egy emailt, így ahogy van egy működő reklám lehetne:
"...egyébként vigyázz, ne próbáld ki a d7000-et, ha nem akarsz venni egyet.
Ha kipróbálod, elvesztél, elképesztően jó gép. :)"
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Romanee Conti 2010.11.21. 18:27:29
Amanitin3 2010.11.22. 07:53:29
D7000, nagyon jó. Nehogy aztán véletlenül a vásárló a nevéből következtetni tudjon, hogy mihez képest mennyit tud, minek az utóda. Anélkül, hogy fél napot eltöltene fórumokban turkálással.
Romanee Conti 2010.11.22. 08:21:35
Amanitin3 2010.11.22. 08:27:26
én most a típusjelölésen rugózok. Azt gondolom nem te döntöd el, amikor reklámot rajzolsz valakinek.
Romanee Conti 2010.11.22. 09:23:21
ElPadre 2010.11.22. 21:29:55
Don't try it unless you plan to buy.*
(legalul, pici betűkkel:)
* because once you have, there's no turning back.
Romanee Conti 2010.11.22. 21:54:20